Saturday, December 31, 2011

NEW YEAR

BARU TENGOK CERITA SONGLAP
It's new year, Yeah.
Esman di sini Y'all.
Dan saya ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada pembaca blogku yang kerdil ini.
Harap dapat tulis blig dengan lebih kerap lagi.
INSHAALLAH
Dan tahniah kepada kumpulan Osbon sbb menang
MAHARAJA LAWAK MEGA
Diorang memang LEGEND
terutamanya ABON
tak lupa juga pada BOBOI
terutamanya AFDLIN SHAUKI yang memang gua minat
Filem-filem Hang baguih Afdlin
Majulah filem untuk negara
Saat paling bahagia 2011
Apabila dapat bersama keluarga tercinta.
Baru lepas tengok cerita SONGLAP
Seronok duaronok cerita tu
SAM memang terbaik
SARA ALI comeiii
FOSTER THE PEOPLE pun apa kurang bestnya
walaupun tak ada kena mengena dengan cerita SONGLAP
Lepas ini rasa macam nak tulis cerita
Lepas itu letak dekat BLOG
Menulis itu amalan sihat
Dapat juga aku keluarkan apa
yang ada dalam benak aku ni.
Merepek jugaklah cerita dia
Tapi untuk memperbaiki kelemahan aku
Aku kena terus menulis dan terus menulis
Untuk mencapai cita-cita aku
Menjadi seorang yang berjaya
Doakan aku
Dan semua orang yang mempunyai MIMPI
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN...

=P

No comments:

Post a Comment