Thursday, September 22, 2011

PRICELESS CURRY

Hi, pagi ni nak letak byk sikit gambar, biar ceria page ni...
Gambar budak baru belajar edit picture...

Ni gua nak citer sikit arr satu citer ni,

Terdapat sekawan bdk yang suka bermain-main di kawasan terlarang,
So satu hari diorang terasa nak pergi main kat kawasan perkuburan,
So diorang jumpa satu kelibat perempuan,
Semua rasa takut pasal time tu malam,
Cuba bayangkan kelibat perempuan malam2,
Mana nak cari wei,
So dlm sekumpulan bdk2 tu,
Yg paling tua pergi tegur perempuan itu,
"Assalamualaikum"
"Waalaikummussalam"
Semua bdk2 lain mula la buat muka rilek sbb perempuan tu bagi salam,
So conversation continue,
"Ni nak panggil akak ke mak cik ni?"
"Panggil I Sally je"
"Aik, nama macam Mat Salleh"
"I bukan Mat Salleh, I Minah Salleh"
"Oh, maafkan saya, buat apa Cik Sally buat kat sini malam2?"
"Cari mangsa..."
Bdk2 semua mula takut,
"Mangsa apa Cik Sally"
"Mangsa LOVEBITE I la. I kesunyian"
Nafsu bdk2 tu mula naik,
Siap ada yang dah terpancut dalam seluar,
Perempuan itu mula memainkan lagu balada 90an,
Di radio yang tiba2 berada di sebelahnya,
Bagi menaikkan mood romantik,
Bdk2 tu mula membuka seluar mereka,
Tapi bdk2 belum melihat lagi muka perempuan itu,
"Cik Sally, boleh x cik Sally tunjuk muka kat kitaorang yang horny nie sikit"
"Boleh je"
Perempuan itu menoleh mukanya...
Hi, I Sally...
Semua bdk2 tu lari lintang-pukang,
Dalam keadaan berbogel...
THE END

Saya minta maaf kalau cerita ni menakutkan anda, atau mengandungi beberapa elemen-elemen yang tak sesuai dengan korang. Memang niat aku nak buat anda pembaca di sana rasa tak selesa. Tapi ada moralkan dalam cerita tu? Tukar topik, Tengah dengar lagu JASON MRAZ- GEEK IN THE PINK. Cuba cari kat YOUTUBE mesti jumpa. Sedap suara JASON MRAZ terutama dalam I'M YOURS.

NAK CERITA APA LAGI???
Nak cerita,
Aku ni LOSER ,
Tapi aku sentiasa nak memperbaiki diri,
So tujuan aku buat blog ni nak rajinkan diri,
Supaya aku dapat jadi org yang berjaya dalam masa depan,
Jadi doakan aku ye...
Jadi aku selitkan procrastination punya mind map

Nothing to say anymore,
But bye,
Nanti ada surprise utk yg menunggu...

No comments:

Post a Comment