Sunday, August 21, 2011

LOLIPOP-LOLIPOP CINTA

Yo, word up!
 Esman in the house yo...
Bersama Roommate sem 3
Hary Harith, Shiro Petta Petto, Shahrul Sabi
nama fb diorang...
Nama fb aku: Esman Hafis

Gua nak ambil kesempatan ni nak cerita pasal "Kek Lapis Gengster" yg baru2 ni mendapat 11 ke 12 juta di Malaysia. Tahniah gua ucapkan kepada direktor dia. Filem dia mmg best dan memaparkan aksi2 terhebat.

Tetiba plak gua sakit perut.

Tapi sebelum gua chow ke tandas, gua nak cerita sikit pengalaman gua semenjak gua menyepi di dunia blog ni. Watper gua nak update selalu, x ramai puwn views. mungkin gua patut promote skit blog nie. Ada kwn gua ckp semerapu gua pun, dia enjoy.

Berita Gembira...
Cerita dan idea gua yg gua cerita kat lecturer2 gua sumenya dpt feedback gempak. Gua rasa happy la. Inilah langkah pertama gua nak jadi pembikin filem. Insyaallah.

YAY!!!

Nak cerita pasal Spider-man, hero kegemaran gua. Filem reboot: The Amazing Spider-man nak keluar thn depan. Hope lagi gempak dari filem yg terdahulu lah.

Akak kegemaran gua, Lisa Surihani berpacaran dgn Yusry KRU membuatkan gua hot gile... Xpe Esman, bunga bukan sekuntum. Dah masuk bab Lisa Surihani, gua nak cerita pengalaman gua skit la. Gua sebenarnya x pernah jumpa Kak Lisa, tapi gua pengikut dia kot. Dari time dia muncul kat NTV7 dlm program kanak2 tuh sampai lah skarang.

DIA TETAP KIUT DI MATA AKU walaupun masa menelan keremajaannya. Heck, sampai dia tinggal tengkorak pun, ak tetap ske kat dia la. T_T sbb dia dah ada bf dan bakal kahwin Insyaallah. Anyway, gua doakan yg terbaik utk dia. SYG KAK LISA. WHOAH!!!
 (I'd be so surprised if she read this)

Yo, panjang gak aku tulis mlm nie. Macam ada seribu satu benda je nak cerita. So aku dah decide nak promo gak blog nie walaupun merapu "level 10". Dah mula dah gua terbayangkan Ais-krim perisa petai.

Hei, kalau korang minat Eminem, korang kene tgk citer nie...
8 MILE... Dia berlakon...
WARNING: Contains explicit contents...

PEACE OUT, HOME DAWG...

1 comment: