Tuesday, September 7, 2010

Nak Dekat Hari Raya!

lagi beberapa hari lagi nak raya, aku baru la terfikir nak tulis kat blog yang agak sedih nie. Inshaallah nanti aku akan improvekan blog nie. aku tak tau nak cakap ape kecuali aku nak ucapkan selamat hari raya kepada sume. Tapi stakat nie, takde pun follower, kira syok sendiri la bagi ucapan. walau bagaimanapun, aku nak bercerita pasal raya tahun nieeeee.

Bagi aku raya tahun nie, raya paling sedih. Sebab kali nie raya x beratuk. Tahun nie jugak first time aku menangis dengar lagu raya. Raya, aku x menantikan sangat kedatangan kau, tetapi kau tetap akan datang juga. Tak tau lagi baju raya tahun nie baju tahun lepas atau pun baju baru. Dalam keheningan nak sambut raya, aku pun teringat akan assignment aku yang berlambak. Memang nak pengsan bila fikirkan benda nie. Kena ada yang tension dalam kegembiraan.

Citer tentang Universiti yang aku duduk skarang, banyak nak citer. Aweknye lawa2, senior sporting gilerrrrrrr!, kursus yang aku ambik ni pun aku enjoy gile. Tapi di sini aku banyak dilukakan. Nak cakap orang lain yang buat, xleh nak cakap sbb sume yg melukakan aku datang dari diri aku sendiri.

Dah lama x tulis ape2 kat blog dah membebel sakan. :0

No comments:

Post a Comment